НАШ ДІМ - СОНЯЧНА СИСТЕМА
Опис проблеми. Ніколи ще ніхто не бачив всю Сонячну систему. Вчені розрахували її вигляд за видимим рухом планет з Землі. Як ми можемо уявити і зобразити всю Сонячну систему (щоб краще запам'ятати/показати її молодшим)?
Спробуємо унаочнити (показати/зобразити) Сонячну систему одним з запропонованих способів: намалювати на великому аркуші паперу, зробити статичну модель/макет з різних матеріалів (наприклад, паперу, пластиліну, набору кульок тощо), показати за допомогою рольової гри (рухома модель), уявляючи себе планетами і Сонцем; створити відео ролик за рольовою грою; зробити мальований мультфільм, створити мультфільм з кульок тощо)*Пропоновані види робіт можна змінити за бажанням вчителя, можливостями класу.
Час виконання: 2 уроки (бажано - 2 спарені уроки)
Матеріали:
1. Набір кольорових олівців, акварельних фарб, фломастерів різного кольору
2. Декілька аркушів А1, та набір кольорового паперу, Аркуші А4
3. Набір пластиліну різного кольору
4. Набір кульок різного розміру і кольору
5. Клей, ножиці, скрепки
6. Скотч/липка стрічка (бажано - паперовий для малярних робіт)
7. *Фотокамера (можна - з мобільного телефону)
8. *Відеокамера (можна - з мобільного телефону)
9. *Комп'ютер
10.*Мультимедійний проектор
Завдання :
1. Об”єднатися в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів)
2. Обговорити і прийняти спільне групове рішення щодо того, яким саме способом група буде зображати Сонячну систему
3. Ознайомитися з критериями оцінювання вдалого проекту для даного виду діяльності, критеріями і ознаками навичок співробітництва.
4. Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи
5. Відібрати необхідні матеріали з запропонованих вчителем
6. Виконати макет/малюнок Сонячної системи ("живу" рухому модель, мультфільм)
7. Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)
8. Проаналізувати: успіхи/досягнення і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати
9. Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту.
* Примітка. Для виконання рольової гри 2 групи можуть об'єднатися при підготовці і проведенні презентування (наприклад, одна група готує планети земної групи, інша - планети-гіганти)
Міжпредметні зв”язки: мистецтво, математика, інформатика
Вміння: співробітництва (по-черзі висловлюватися і слухати, розподіляти ролі, робити свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, допомагати, надавати конструктивний зворотній зв'язок)
презентування (планувати виступ, переконливо презентувати, використовувати позитивну "мову тіла", "контакт очей", міміку, жести )
за матеріалами сайту : http://prirodaprojects.blogspot.com/2017/03/blog-post_9.html
А МОЖНО ЩОБ БУЛЫ ОТВЕТЫ?
ВідповістиВидалитиРозповидь- Уявить що наше сонце зникло, що ми будемо робити? Буде холодно , мы не будем розумити коли день а оли ночь, рослинам не буде вдосталь тепа та свитла, рослини просто завьянуть
ВидалитиМи тоді загинемо. Бо без сонця жити не можливо
ВидалитиТаке навіть уявляти страшно. Все живе загине і ми теж без сонця не зможемо жити