понеділок, 25 січня 2016 р.

Тематичне оцінювання до теми «Тіла та речовини». Природознавство 5 клас.

Тематичне оцінювання до теми «Тіла та речовини». 
         Природознавство  5 клас.
1 варіант.   1-2 рівень(1-6 балів).
1.      Яку фізичну характеристику тіла вимірюють за допомогою терезів : а)довжину; б)масу; в)об’єм; г) густину.
2.      Яка речовина є простою: а) кисень; б) вода; в) вуглекислий газ; г)кухонна сіль.
3.      Вкажіть, яка суміш є однорідною: а)олія з водою; б)бензин з водою; в)цукор з водою.
4.      Вкажіть, що з переліченого є прикладом теплового явища:  а) співає птах;   б)тане льодовик;   в)рухається автомобіль;   г)йде дощ.
5.      Вкажіть, що з переліченого є штучним джерелом світла:  а)бактерії;   б)Місяць;  в)світлячки;   г)свічка.
6.      На якому явищі заснована дія компасу:  а)магнітному; б)світловому; в)електричному;   г)тепловому.
7.      Прилад, з допомогою якого досліджують небесні тіла: а)мікроскоп;   б)телескоп;   в)термометр;   г)барометр.
8.      Найдрібніша хімічно неподільна частинка речовини: а)атом;   б)молекула;   в)йон.
9.      Вкажіть чисту речовину: а)кров; б)нафта;   в)кисень; в)молоко.
10.  Спосіб, яким можна розділити суміш води й крейди: а)відстоювання;  б)випарювання і кристалізація;   в)дія магнітом.
3  рівень(7-9 балів). Дифузія – це… (Дати визначення і навести приклади).
11.  4  рівень(10-12 балів). Наведіть приклади хімічних явищ в побуті чи природі.
12.  Запропонуйте дослід, який би демонстрував спосіб очищення цукру , забрудненого залізними ошурками.


2 варіант.   1-2 рівень(1-6 балів).
1.      Яку фізичну характеристику тіла вимірюють за допомогою лінійки : а)довжину; б)масу; в)об’єм; г) густину.
2.      Яка речовина є складною: а) кисень; б) вода; в) залізо; г)алюміній.
3.      Вкажіть, яка суміш є неоднорідною: а)чай;  б)молоко; в)цукор з водою.
4.      Вкажіть, що з переліченого є прикладом  звукового  явища:  а) співає птах;   б)тане льодовик;   в)рухається автомобіль;   г)йде дощ.
5.      Вкажіть, що з переліченого є природним джерелом світла:  а)ліхтар;   б)маяк;  в)зірки;   г)свічка.
6.      На якому явищі заснована дія термометру:  а)магнітному; б)світловому; в)електричному;   г)тепловому.
7.      Прилад, з допомогою якого досліджують об’єкти, що не можна побачити неозброєним оком: а)мікроскоп;   б)телескоп;   в)термометр;   г)барометр.
8.      Найменша частинка речовини, яка зберігає усі її властивості: а)атом;   б)молекула;   в)йон.
9.      Вкажіть суміш: а)вода;  б)кисень;  в)цукор;  г)повітря.
10.  Спосіб, яким можна розділити суміш залазних ошурок і тирси: а)дистиляція;  б)випарювання і кристалізація;   в)дія магнітом.
11.  3  рівень(7-9 балів). Речовина  – це… (Дати визначення і навести приклади).
13.  4  рівень(10-12 балів). Наведіть приклади  механічних  явищ в побуті чи природі.

14.   Запропонуйте дослід, який би демонстрував спосіб очищення кухонної солі , забрудненої тирсою.

Немає коментарів:

Дописати коментар